Nákupní podmínky
Ceny
Všechny ceny zahrnují DPH (25 %)
Obecné podmínky
Pokud je vám méně než 18 let, musí objednávku schválit váš zákonný zástupce. Pro soukromé spotřebitele platí zákon o prodeji spotřebitelům a zákon o smlouvách uzavřených na dálku, což zahrnuje i ochranu prodejní společnosti.
Swehealth si vyhrazuje právo na konečný prodej a jakékoli obrazové a textové chyby na webových stránkách, jako jsou chyby v popisu produktů nebo technických specifikacích, nesprávné ceny a úpravy cen (například změněné ceny od dodavatelů, změny měn) nebo nesprávné informace o tom, zda je položka skladem. Swehealth má poté právo tyto chyby opravit a kdykoli tyto informace změnit nebo aktualizovat. Pokud je u položky, kterou si Zákazník objednal, uvedena nesprávná cena, společnost Swehealth Zákazníka o tom upozorní a před provedením objednávky vyčká na schválení opravené ceny Zákazníkem.
Veškeré obrazové informace na Webových stránkách by měly být vnímány výhradně jako ilustrace. Nelze zaručit, že takové ilustrace odrážejí počet položek, které Zákazník obdrží, ani přesný vzhled, funkce či původ položky.
Potvrzení objednávky:
Po obdržení vaší objednávky vám zašleme na váš e-mail potvrzení s informacemi o vaší objednávce.
Pečlivě zkontrolujte, zda jsou všechny informace správné.
Toto je cenný dokument a slouží jako záruční list, který byste si měli uschovat. Pokud tento e-mail neobdržíte, je důležité, abyste nás co nejdříve kontaktovali. Nesprávná e-mailová adresa může například znamenat, že informace nedorazí.
Pokud něco není správné, kontaktujte zákaznický servis. Při kontaktování je dobré mít číslo objednávky.
Možnosti platby
Kreditní karta
Bezpečné platby kartou prostřednictvím našeho platebního partnera Stripe, který přijímá všechny hlavní karty, jako jsou VISA, MasterCard a American Express.
Nikdy neukládáme číslo vaší kreditní karty, místo toho je vaše platba přenášena prostřednictvím Stripe s bezpečným šifrováním. Stripe je certifikován podle standardu PCI Level 1.
Toto je nejvyšší úroveň certifikace dostupná v odvětví plateb kartou.
Za platby kartou se neúčtuje žádný poplatek.
Bankovní převod
Platíte předem na náš bankovní účet. Od provedení platby trvá přibližně 1–2 bankovní dny,
dokud ji neobdržíme, což ve srovnání s jinými platebními metodami mírně zpožďuje doručení.
Faktura
V případě faktury jsou objednávky zasílány pouze na registrovanou adresu.
Spolupracujeme se společností Svea Ekonomi AB. Pro nákup na fakturu musíte zadat své osobní identifikační číslo nebo IČO. Předpokladem pro nákup na fakturu je mimo jiné registrace ve švédském registru obyvatel a věk starší 18 let. Nesmíte mít žádné reklamace ohledně platby.
Platební lhůta pro fakturu je 14 dní.
Částečná platba
V případě částečné platby budou objednávky zaslány pouze na registrovanou adresu.
Díky naší spolupráci se společností Svea Ekonomi AB můžete podepsat úvěrovou smlouvu a platit tak za svůj nákup ve splátkách. Dobu splácení si zvolíte zaškrtnutím možnosti kampaně, která vám nejlépe vyhovuje. Nákup lze kdykoli uhradit v plné výši před datem splatnosti.
Obvyklá kontrola úvěruschopnosti probíhá po poskytnutí osobních údajů při placení, v některých případech to znamená, že je vypracována úvěrová zpráva. Kopie úvěrové zprávy vám bude poté zaslána domů.
Máte-li jakékoli dotazy, můžete zavolat na číslo 08-51493113 a získat další informace.
Příklad efektivního úroku pro nákup 10 000 SEK, doba splatnosti 12 měsíců, 0% úrok, poplatek za sjednání 195 SEK, poplatek za dopravu 29 SEK: 10,68 %.
Všeobecné obchodní podmínky naleznete zde.
Standardizované informace o evropském spotřebitelském úvěru naleznete zde.
Leasing
Nabízíme leasing, více informací naleznete zde
Právo na odstoupení od smlouvy / Vrácení:
POZNÁMKA Při vrácení je důležité nás před vrácením zboží kontaktovat
Soukromí spotřebitelé mají právo zrušit nákup do 14 dnů dle zákona o smlouvách uzavřených na dálku. Dle výše uvedeného zákona se právo na odstoupení od smlouvy vztahuje pouze v případě, že zboží a jeho originální obal lze vrátit v podstatě v nezměněném stavu.
Zboží nesmí být použito, náklady na zpětné poštovné hradí kupující. Vždy přiložte obal v neporušeném stavu s originálním balením.
Po obdržení zboží vám neprodleně vrátíme celou kupní cenu bez nákladů na dopravu.
U speciálně objednaných laviček od Delta/Lojer -> U vrácení laviček na míru, které nebyly způsobeny nesprávným odesláním společností Swehealth, bude cena zboží vrácena se srážkou 20 % plus náklady na dopravu.
Doprava a doprava
Cena dopravy, kterou hradíte, zahrnuje nejbližší místo doručení. Pokud je zboží větší a těžší, bude doručeno až ke dveřím. Pokud potřebujete pomoc s PŘIJMOUTÍM / VYZVEDNUTÍM objednávky, musíte kontaktovat přepravní společnost.
SweHealth vás bude informovat e-mailem o zboží, které není skladem.
U zásilek, které nebyly vyzvednuty a balíček je vrácen, má SweHealth právo účtovat zákazníkovi poplatek ve výši nejméně 300 SEK za administrativní náklady + náklady na dopravu.
Při objednávce do zahraničí nám zašlete e-mail s informacemi o správnosti dopravy, jinak vám po zadání objednávky vrátíme skutečnou výši nákladů na dopravu.
Reklamace / Poškození během přepravy, co mám dělat?
Pokud jste obdrželi zásilku s balíkem, který byl během přepravy poškozen, musíte do 24 hodin podat reklamaci u přepravní společnosti. Proto je nanejvýš důležité, abyste si produkty zkontrolovali při jejich vyzvednutí nebo při doručení.
Abyste mohli podat reklamaci vůči přepravní společnosti, musí být produkt fyzicky poškozen. Před otevřením balíku si obal vyfoťte, dokumentace je nutná v oznámení.
Pokud jste reklamovali produkt u přepravní společnosti, můžete nás kontaktovat nebo na adrese info[at]swehealth.se
Při vrácení MUSÍ být všechny produkty vráceny v originálním balení včetně veškerého příslušenství.
Nezapomeňte produkt vždy zasílat ve vnějším obalu, abyste nepoškodili originální obal, a zboží dobře zabalte, abyste předešli poškození.
Záruka
Společnost Swehealth nabízí na všechny své produkty 1letou záruku, pokud není uvedeno jinak, a také 3letou záruku dle pokynů ARN (www.arn.se).
Záruka platí od data původního zakoupení produktu. Pro platnost záruky je nutné předložit doklad o koupi.
Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo nesprávně skladováno nebo sestaveno, používáno nevhodným nebo nesprávným způsobem, upraveno nebo čištěno nesprávnou čisticí metodou/prostředky.
Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo použito v jiném kontextu, než pro který je určeno.
Záruka se také nevztahuje na poškození při přepravě ani na demo kopie.
Falešné objednávky:
Všechny falešné objednávky budou nahlášeny policii. Abychom minimalizovali riziko falešných objednávek, zaznamenáváme pro každou objednávku IP adresu a poskytovatele internetových služeb.
Vyšší moc
Společnost SweHealth nenese odpovědnost za zpoždění nebo neplnění svých závazků, pokud je to způsobeno okolnostmi mimo přiměřenou kontrolu společnosti SweHealth, a to bez povinnosti platit náhradu.
Mezi příklady takových okolností patří – mimo jiné: stávka, pracovní spor, válka, teroristické útoky, nepokoje, požár, výbuch, blesk, povodeň, přírodní katastrofa, technické problémy, přerušení dodávek, narušení výroby nebo dopravy, narušení telekomunikačních nebo IT komunikačních systémů, změny směnných kurzů, vládní opatření nebo nová legislativa.
Tyto události představují důvody pro výjimku, které znamenají, že společnost SweHealth není povinna platit škody ani jiné odškodnění.
Zákaznický servis:
Ve společnosti SweHealth se snažíme udržovat nízké režijní náklady, abychom vám jako zákazníkovi mohli nabídnout konkurenceschopné ceny našich produktů.
To znamená, že nemáme žádnou telefonickou podporu.
Veškerý zákaznický servis zajišťujeme e-mailem a obvykle odpovídáme přímo ve všední dny